Form Teknoloji - Antalya'nn ars
Müteri Hizmetleri     + 90 (242) 346 36 76     |     + 90 (542) 346 36 76     |     online@form.com.tr     |     destek@form.com.tr                                       Bosch Yetkili Satcs Bilgi için Tklayn  

Kategoriler

Hakkmzda

Form Mimarlk Mhendislik Hizmetleri Sanayi ve Ticaret Limited irketi olarak 1977’ den bu yana kalite ve mteri memnuniyeti hedefi ile almalarmz srdrmekteyiz.

Turizm’den Eitim’e, Salk’tan naat’a, tm sektrlerden her lekteki kuruluun imdiye kadar proje aamasndan son teslimine kadar yanndaydk. irketimiz hali hazrda Mimarlk Hizmetleri, Hrdavat Toptan ve Perakende Sat ile Bosch, Silverline, Uur, Philips, Veito, A.O.Smith, Fakir, Samsung ve Sonorous markalarna ait bayilikleri ile 7 ubesinde hizmet vermektedir.

Misyon
Etik kurallar ile bireylere ve kurumlara Mteri Memnuniyeti odakl hizmet anlay, deneyimli uzmanlarmz ile stn hizmet kalitesi, mteri sadakati ve memnuniyeti, gvenlik, gizlilik, kararllk ve hizmet asndan sektre nclk yapmak.

Vizyon
irketimizin vizyonu, srekli byyen mteri portfy oluturarak, gven ve sreklilii salayp, Form Teknoloji olarak her geen gn kendimizi gelitirmek ve kalite politikamzdan hibir ekilde vazgemeden sektre nclk eden altyapmz ile emin admlarla ilerlemek, birlik, btnlk, anlay, mkemmellik, sorumluluk ve yaratclk gibi deerleri esas almak,  her zaman irketlerinin kar hedefinin tesine tayp, kurumlatrmak amacna ynelmekte, sahip olduu geni hizmet, bilgi ve i birlii an geniletme hedeflerine ulamada en iyi ekilde deerlendirmektir.

Deerlerimiz
Faaliyetlerimizi alanlarmza, mterilerimize, i ortaklarmza ve topluma kar etik, drst, effaf, doru ve yasalarn benimsedii deerler dorultusunda planlyor ve uyguluyoruz.

MTER MEMNUNYET : Mterilerimizi memnun etmenin ncelikli grevimiz olduu bilinciyle mterilerimizin beklentilerini doru bir ekilde anlamaya ve gereken hizmeti kaliteli bir ekilde gstermeye zen gsteririz. En iyi rn ve hizmeti sunduumuz mterilerimizin kendi deerlerini hissedecekleri ve bizimle uzun vadeli sreklilik gsteren ilikiler kurmay isteyecekleri pozitif bir ortamn olumasn salamay temel bir deer olarak gryoruz.

VERMLLK : Yaplmas gereken ilerin pek ok, zamann ise greceli olarak daha az olduu gnmz dnyasnda, kiisel verimin yksek olmas phesiz baary getiren en byk etkenlerden biridir. D hayatnda en iyi verim, ancak kiinin srekli renmesine, kendisini gelitirmesine, doru aralar, doru ekilde, doru zamanda kullanabilmesine ve etkin ve esnek alma yntemlerini benimseyebilmesine bal. Buna paralel olarak alanlarmzn kendini srekli yenilemesi ve mterilerimize daha verimli olabilmesi asndan personel eitimlerini temel bir deer olarak benimsiyoruz.    
  
ALIAN MUTLULUU : alanlarmzn kendilerini gelitirilebilmeleri iin gerekli koullar yaratr, ekip ruhu ile ortak hedeflere koan yetkin alanlar olutururuz ve yaratlan deerleri onlarn mutluluunu gz nne alarak, ayrm gzetmeksizin adaletli olarak datmay temel bir deer olarak benimsiyoruz.

KALTE ODAKLILIK : Kuruluumuzun srdrlebilir bymesi ve yaratt ekonomik deeri artrabilmesi iin en nemli baar unsuru olarak, verimlilii ve rekabet gcn ykseltme gereine, rekabette lider olmak iin kalite , yenilik ve deiimin nemine inanyor, srekli gelimeyi ve Mkemmel olmay temel bir deer olarak benimsiyoruz.

SORUMLULUK : Sorumluluk,bireyin “Gelecein daha iyi olmas iin ben de bir eyler yapabilirim” dncesiyle; olanaklarn, zamann, emeini, bilgi ve birikimini, kiisel veya toplumsal bir ama iin ortaya koyabilmesidir.   Sorumluluun en nemli gstergesi ise kiinin isel motivasyona sahip olmas ve kendiliinden harekete gemesi. Bireysel sorumlulua sahip kiilerin bulunduu bir toplulukta, topluluun hedeflerine odaklanm ve bu dorultuda inisiyatif alan bireyler, geliim ve ilerlemenin temel dinamiini oluturur. irket olarak mterilerimize kar sorumlu olduumuzu temel bir deer olarak benimsiyoruz.

MKANSIZI BAARMAK : Hedeflerimizi imkansz kelimesi ile snrlamamak, baarmak iin tm engellerin zerine cesaretle gidebilmek, bu yolda mutlaka bilimsel metotlar kullanmak. Tm ilikilerimizde, ynetim tarzmzda bir profesyonel olarak davranmay temel bir deer olarak benimsiyoruz.